Diskuse na téma......:Ruská technika, stroje zbraně
Diskuse na téma......
21. května 2013 v 20:36
Večerníček
Tohle mějte na paměti:
Návod, jak a z čeho má byt ucpávka:
1. materiál: azbestová (teplota) grafitovaná (kluzné vlastnosti) tkaná (těsnění) čtvercového průřezu (montáž),
2.šňůra se přípravkem, který má průměr kliky, nacpe do spodní poloviny víka (ložiska), ve kterém je lichoběžníková drážka. Při pohledu na tuto sestavu od řemenice k setrváku musí být tkanivo šňůry, "stromeček", orientované PROTI směru otáření klikovky, myšleno na pracovní ploše šňůry, která přiléhá ke klice. Je to proto, že orientace vláken napomáhá ku vracení oleje zpět do kartru,
3. jak se na to takhle koukáte, vlevo se šňůra uřízne vodorovně, zároveň s okrajem víka a vpravo šikmo pod úhlem 10-15 st. tak, že vnitřní průměr ucpávky je výš a vnější zároveň s víkem,
4. takto se udělají dva kusy a namontují se tak, aby vždy rovný a šikmý řez byl k sobě a špička šikmého řezu byla orientována proti otáčení klikovky
21. května 2013 v 20:32
majortc
ta se také da použít. Držím palce.

21. května 2013 v 19:19
Zil 131
Jsem uplne blbej.Snuru jsem nasel v obchode na hasicke dily na vodni cerpadlo ps12.Ale stejne at to zkusi privist z ruska.Delam u nich na dilne pro kamiony.Vozi pivo do ruska.Jezdi kolem skladu ale uz nevim jak se to tam jmenuje.Zeptam se.Jsou to fajn chlapy.
20. května 2013 v 22:04
majortc
Rusaci nebo UK slíbí vše ale skutek utek. Zkusím obnovit stare kontakty. A kde se nachází ZIL

20. května 2013 v 20:34
Zil 131
zatím to nerozebíráme.Jeste nemame tu lojovou snuru.zkusil jsem rusaky at mi ji privezou z ruska.Rikaj ze není problém něco na zila privist tak uvidim.
19. května 2013 v 17:40
majortc
ve předu je určitě gufero.
17. května 2013 v 22:56
Zil 131
Zdravím.Tak je tam lojova snura a zadny lozisko.je to primo vedle šaly na konci a toho odstřikovacího krozku s kanálkem na odtok.Ve predu ještě nevime co bude u rozvodu motoru.Schanime zatím tu snuru.Mame tu silny 8mm a 110mm ale není to ono.chtelo by to tak 10mm.Nemate někdo tak silnou?
17. května 2013 v 13:36
majortc
Bacha setrvak je opravdu dynamicky vyvazen s klikou- označit .
Těsní se to odstřikovacím kroužkem a drážkou na odtok oleje ta je v tělese nebo vložce ložiska.Je tam také pouzdro s vratnou spirálou na čepu klik. hřídele.
Muže tam také teci olej okolo víka zadního ložiska. Tam je guma a specialní snad dřevěné těsnění. Rozebrat a uvidí se.

16. května 2013 v 20:39
Zil 131
Ok zkusime to.
16. května 2013 v 20:35
Zil 131
ok.Zkuste něco vykouzlit.Je to naš veteran a je akce schopny ale tohle nás vypeklo.Diky.
16. května 2013 v 20:34
majortc
Zkusit prověřit odvětrání klikové skříně .Ten naboj je asi součast kliky. Zítra budeme moudřejší

16. května 2013 v 20:25
majortc
Tak to je už silnější káva, něco nastuduji a něco si snad vzpomenu.

16. května 2013 v 20:02
Zil 131
Díky a Major tu bývá kdy?Nebo nějaké spojení?Setrvak je dole a zkoušely jsme sundat ten naboj na kterem je setrvak.Myslely jsme ze bude na klinku nebo něco takového,protoze tam zadna matka není.Na fotce co mame staženou příručku a klika je tam vcelku i s tím nabojem.Zkusime sundat vanu a uvidíme vic.Jeste prozba,kde sehnat tesneni,podle toho co tam bude?Mate nejaky typ.
16. května 2013 v 19:32
Večerníček
Major určitě bude vědět přesně, já Zila nikdy nedělal, ale obecně sundat setrvačník a pokud tam bude sundavací domeček, bude tam gufero. Hlavně si poznačit polohu setrváku na klice, je to spolu vyvážené.To by byla ta jednodušší varianta. Pokud tam ten domeček nebude, musí dolů vana a hned uvidíš. Buď systém lojová šňůra (ta nejhorší varianta - nutno povolit hlavní ložiska a povytáhnout kliku) nebo půlené gumové těsnění (ta lepší varianta, většinou jde vyměnit bez povolení kliky, ale většinou to mají jen US auta).
16. května 2013 v 19:13
Zil 131
Čau chlapy.Mám problém a snad mi tu poradíte.Máme tu Zila 131 v hasičarně a začal nám unikat do spojky motorový olej.Motor už je venku,ale nevíme co je na klikový hřídely za systém těsněni a jak to vyměnit.Díky za rady.
16. května 2013 v 09:11
Večerníček
Honzo, myslím, že to budeš mít s tou výměnou těžké. Leda tak vrak rakeťáka, protože cena POKY i když kompletně vybavené a téměř nové je reálně někde kolem 70.000,- Kč. A BRDM je s cenou dost někde jinde. Nemyslím to zle, je to jen konstatování reality na trhu.
15. května 2013 v 14:02
Brdm 2
A sakra kdybych počkal,mohl jsem si místo hrabání ve Skotu,dávat teplej gulášek z POKY

14. května 2013 v 22:00
Honza
Vyměním nepoužitou P V3S POKA (najeto 742km, funkční) za BRDM. Dohoda...kontakt na www.pilanakopci.cz/muzeum

9. května 2013 v 20:03
majortc
Film Odpor hodnotím dost vysoko.

Škoda , že jsem jej nemohl dokoukat musel jsem v 24,00 nastoupit do práce to jsou ty výhody kapitalizmu
Na dvojce také davali dobré pořady

.
9. května 2013 v 20:00
majortc
Pro kapitana , bacha odpor topí.