Svet-Stranek.cz
Vojenská technika

Diskuse na téma......:Ruská technika, stroje zbraně

Diskuse na téma......

jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
18. září 2013 v 10:32
brdm 2
Věnovat se více stránkám,foto z akcí atd.Hlavně méně času v NONSTOPU
18. září 2013 v 10:00
kapitán
Přidat fotografie. Doplnit autopark Aro 461, motorky,přidat na svoje stránky odkazy na stránky např.Céčka. Doplnit radiostanice a udělat odkaz na zbraně apod.
18. září 2013 v 06:30
Céčko
Pokračujte ve fotogalerii, z letoška tam nic nemáte a určitě je to škoda a je vás na ty fotky více ...
17. září 2013 v 20:58
majortc
Přátele , co navštěvujete mé stránky napište své názory a podněty co změnit a vylepšit.
16. září 2013 v 18:21
majortc
pan Kapitán má pravdu. Vykašlu se na imperialistické revanšisty falešné demokraty a republikány. opravdu budu dělat akce pro jiné lidi ,kteří si váží úsilí a práce druhých.
16. září 2013 v 08:08
kapitán
Neřeš sobotu. Prostě to tak je a nezměníš to. Trasa je připravená se vším okolo a dá se kdykoliv použít. Dej dohromady pár aut z jiných klubů a uvidíš tu jejich spokojenost. Pro příště organizuj a připravuj akce s lidmi, kterým se dá věřit a nezklamou a pro lidi, kteří si váží práce a času druhého
16. září 2013 v 07:43
majortc
Na MCC pochvalné ódy na sobotní sraz . Uvidíme jaké to opravdu bylo.
Někomu již šel zařádit přední náhon tak i terén byl. A zabijačka také přišla k chuti. Za 100,-Kč a nacpat se do sytosti. Sám jsem na to myslel .Počasí jim vyšlo to se musí nechat.
Ale jak vím z vlastní zkušenosti tak to není jen o počasí.
T 111 a Pv3s nedávno jsem montoval písty a válce z T 111 do Pv3s a jak to běhá i za komunistů se přemýšlelo !
16. září 2013 v 07:10
Céčko
Tak T111 - to mně překvapilo, to je fakt dětství. Dvě V3S do V- 2x6 mně také napadlo, ale nebyl jsem si jistý, protože jsem ten motor nikdy na vlastní oči neviděl, jenom jsem ho jako kluk slíchával. Tedy i 2x 6V vstřiky z V3S. Fakt je že T141 tahaly podvaly se stavebními stroji v civilu ještě v 70/80-tých. Pak už je přeci jen v době rozmachu masívní bytové výstavby - a nejen té - nahrazovaly T815-6x6.
15. září 2013 v 11:44
majortc
Landovský mjr. vz. Tak nevím . Asi pan ministr uletl. Snad jen heslo Koho chleba jíš, toho píseň zpívej , jej omlouvá.
Také by se mi hodila je v krásné velikosti "nadměr" .
Pan Kapitán jistě také hodil očko na tento mundůr.
15. září 2013 v 11:33
majortc
T 111 se vyřazovali po roce 86 a mnohé se dožili revoluce. V roce 85 jsem viděl jak odjížděli T 141 s taženými houfnicemi sov . výroby ráže 152 mm Jaselskými. Některá děla v této ráži byly převrtané něm. houfnice , prý jedna baterie. Tak tvrdil jeden šedovlasý praporčík.
V NZ se v té době leštili právě T 111 s protitankovými kanony ráže 100 mm. To si připravovali záložáci.
Postavit motor T 111 není tak složité je to půl motoru PV3S.
Zvuk je to krásný, tak jako všechny víceválce. Třeba ZIL a Ural.
13. září 2013 v 09:21
Céčko
Také vyhnání, o kterém se ale nemluví...
http://neveklovsko.unas.cz/Vystehovani-Neveklovska -37.html
13. září 2013 v 07:07
Céčko
Majore opravdu jste měli v NZ ještě T111 ?
Nic proti jejich stáří, U.S.Army měla v činné službě stejně starou techniku, zdůrazňuji v činné službě, to znamená, že vojáci ji dobře znali z denního ježdění a z ,,Maintenance day,, parkových dnů s dobře propracovaným systémem kontroly - prostě nic lepšího neznali.
Obavy bych ale měl z toho, že osluhovat a udržovat T815 a T111 je veliký rozdíl. Tou dobou už byly náčelníky autoparků mladí ing. poručíci, mnohdy s frňáky nahoru sice se znalostmi, to ano, ale mnohdy bez odpovědnosti a se zájmy ... jen né o armádu. Sám jsem se setkal coby čerstvé ucho ing. ILS s kolegou ing. který tou dobou už byl náčelníkem jednoho z autoparků na letišti (znal jsem se s ním z průmky, netušil jsem, že studoval voj.VŠ). Neumím si představit, jak by např. on garantoval 100%-ní stav a seřízenost ,,dvanáctiválcového koncertního nástroje, ventily, vstřiky,,....,, Hlavně to ňák zastříkejte barvou, vono to stejně nikdy nevyjede...,,. Tu techniku už tou dobou nikdo neznal a obavy bych měl z toho, v jakém stavu v těch NZ-tech je. Třeba se ale mílím, třeba se o ní starali pečlivě ještě OP, bývalí ,,dědulové nadpráporové,, a třeba by ten výjezd byl opravdu koncert.
P.S.
Nevím, kdo by ale ,,točil volantama,, , ti mladí určitě né, zřejmě by to zase zbylo na ,,děduly nadprápory,, ...
13. září 2013 v 06:16
Céčko
Už to vidím kapitáne ... max. vyhodnocovaná dálka cílů 120 km.
Dík za info.
13. září 2013 v 05:55
kapitán
12. září 2013 v 21:03
majortc
Munici jsme si vezli sebou. Další se doplnovala z muničáku. To měli na starosti týlaři.
V případě ostrého nasazení nas doplnovali založáci cca do 12 hod od hodiny H.
Měli jsme pro ně schované OT 810 s bezzákluzákem na korbě. To by se pamětníci od Wehrmachu nasmáli. Naposled by vyjeli kanony 100 vz 53 tažené T 111. Tu také mohli znát vojáci Wehrmachtu.
12. září 2013 v 17:00
Céčko
No mám radost sam ze sebe , že jsem to s tou ,,přehledovou Teslou -Komár,, nepopletl. A mám dojem, že chlapi tvrdily, že jsou s nimi po zácviku schopni rozlišit, co se ve vzdálenosti 300km v Německu zvedá. Ale to už asi pletu. Protože to, co ,,nesmrdělo petrákem, nesmrdí naftou nebo benzínem, neřve to a nic se v tom netoči,, mně vždycky přišlo podivné a chodil jsem kolem toho s despektem.
12. září 2013 v 13:08
kapitán
Céčko, musím nad tebou zaperlit. Ty velké mašiny na kopcích byly P 14 krycí název Hačava, později modernizované pod názvem Oborona O 14. Další velká mohla být P 18 na zývaná v hantýrce Hrábě. U letiště určitě stály P 35 - Strážisko, modernizované na P-37 Dýšina. U každého RL byl dálkoměr PRV11-Svojšín, PRV 13 Most, PRV 9- Štrba. RL 42- Komár byl vedený jako přehledový RL u letišť.
12. září 2013 v 11:24
Céčko
A to mně tam majore u tebe schází cisterny s palivem pro to všechno co vyjelo a mělo by zůstat ,,nějakou dobu v pohybu,, a hlavně Tatry s municí pro celý palebný,,učástok,, - DO(12x122mm) a TP(30xT55). Protože předpokládám, že 1.zastávka toho všeho byla plánována na večer za Norimberkem.
12. září 2013 v 07:27
Céčko
Je fakt, že 72 mašin - dva kompletní pluky - protivzdušné obrany, do 5-ti min. najednou ve vzduchu, je obrovská přehrada. A to měla být 1. skupina. Každá z mašin s ,,bakem,, pod sebou by tam vydržela s rezervou cca 50 min. Zabezpečit lokačně a radiotechnicky ten ,,šrumec ,,nahoře klobouk dolů. Nikdy jsem se nebyl podívat v těch ,,velkých ,,lokátorech na kopcích, ale parkrát v těch malých přehledových Teslách - Komárech (opravte mně, jeli to špatně), které jsme měli rovnou na ploše. A proto vždycky ten můj úžas,, ... chlapy, jak vy to děláte, že víte kdo je kdo,, ... To všechno je už více jak 30 let.
Horší by to bylo s ,,příjmem,, 72 mašin a s přípravou k opakovanému vzletu - celková kontrola po příjmu, dotankování paliva (cca 3500 l i sbakem=252000 l= 25 až 30 cist. T148)+kyslík(V3S)+výměnabrz.padáků, dovyzbrojení (náboje, rakety), výměna prošoupaných pneum. od přistání, startovací zdroje (V3S) - prostě ten denní chleba ILS v součinnosti s letištním praporem ... To by prostě bez diverzifikace mezi Žatcem, Líněmi, Budějovicemi ... nebylo možné.
Druhá skupina PO by šla do vzduchu zřejmě z východních letišť -Mošnov, Přerov ... Frontová letiště Čáslav, Hradec, Náměšť ... tak tam by se už připravovaly jiné mašiny s jinými úkoly.
A to tu byly ještě dva pluky PO stř.skupiny na Mimoni, atd,atd...no síla. Věděli čeho se mají bát ...
11. září 2013 v 20:26
majortc
Kapinána hodnotím "výtečně".
Letadla za 5 minut , nám trvalo opustit kasárna 30 minut.
Náše baterie 9x PTŘs BRDM 2 ,4x OT 65 1x ZIL 131 ., 1x ZIL 157, 1x PV3S , 1x OT 810.
Celý DO 12x houfnice 122mm vz38/74 s PV3S, 1x T 805 Třinec , 1x OT 810,1 x PV3S s polní kuchyní, asi 2x Uaz 469 PPDD na PV3s,Tak to byl jen náš barák.
Za námi jel tankový prapor cca 30x T 55 Kladivo , k tomu pár PV3s.
Dál se nebudu bavit o třech motostřeleckých praporech a dalších plukovních jednotkách jako zdravotní rota , spoj rota , ženijní rota , velitelská rota, rota oprav techniky.A další na , které si nevzpomínám a také houf záložáků.
Myslím si , že toto nám západ záviděl ,oni to nedokázali.
<< na začátek | < předchozí   | ... 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem205 721
tento týden179
dnes4