Diskuse na téma......:Ruská technika, stroje zbraně
Diskuse na téma......
25. srpna 2012 v 12:10
Brdm 2
Neznám,tak ůplně detailně tenhle případ,ale přišlo mě,že pilotpouze využil hluchým míst mezi kopci,kde nebylo radarové ani vidové zajištění,načež ale jeho druhý let doplatil,když byl napaden střelbou vojáků základní služby z radiotechnického praporu z Třebotovic.kteří zde začeli budovat novou vidovou hlásku .Jiná je samozřejmě verze kdy vrtulník viděla hlídka PS a než se vše předalo do NS 3 Třebotovice a vzlétl hotovostní L-25 delfín bylo pozdě.Na druhou stranu Delfín by nepřilétl včas ani kdyby vše proběhlo jak mělo z Plané na lipno je to ted nevím ůplně přesně 3-5 minut letu ,takže by na vrtulník mohl pálit pouze směrem do Rakouska,což nebylo možné.Pokud je to bylo jinak rád se poučím,třebas pan Kapitán by mohl podat fundované vysvětlení,poněvadž na jejich naváděcím stanovišti NS 2 Stod Vů8060 se tato příhoda musela dlouze probírat.Já sám znám tento příběh pouze z článků,televize,ale hlavně od jednoho starého důstojníka z Vů 1738/B,kde jsem vykonával v roce 1994 základní službu a tento pamětník nás měl na starosti.když jsme jezdily na danou vidovou hlásku na brigády(hláska už byla samozřejmě mimo provoz,ale z pěkné chaty obsluhy bylo vybudováno rekreační zařízení pro vojáky č.b posádky

25. srpna 2012 v 07:49
Céčko
P.S.
Naostřené tužky jsou známkou připravenosti štábu na letový den. Je zřejmé, že štáb se řádně připravoval a že tedy bude vědě, co se ten den ,,vlastně bude létat,,. Nejhorší co může nastat, je zmatek ve štábu - to je horší než závada na mašině ...
Pamětníci si možná vzpomenou na zmatky v řízení štábu, když si sem tehdy 2x po sobě přiletěl s UH2-kou na Lipno pro NDR-áky. To byly zmatky, o kterých se dodnes vyprávějí legendy a doufám, že se rozbor těchto případů probírá s dnešními studenty na akademií jako odstrašující přiklad selhání řízení velení ...
24. srpna 2012 v 13:42
Brdm 2
23. srpna 2012 v 10:48
Brdm 2
23. srpna 2012 v 08:13
Céčko
Pozdravujte Líně majore i za mně ...
22. srpna 2012 v 20:11
majortc
Jedu s PV3S na letecký den do Líní tetˇv sobotu.

22. srpna 2012 v 20:10
majortc
22. srpna 2012 v 11:10
Brdm 2
Sem ti povídal,abys koupil hotovýho a ten čas co tomu věnuješ a stejně nebudeš na konci spokojen věnoval různým akcím a plodným debatám se stejně postiženými kamarády při samovaru

22. srpna 2012 v 06:09
kapitán
Tak jsem rozebral uaze. Zůstala úplně holá karoserie,jenom jí sundat z rámu. Pravdu má Céčko,že je to práce na dlouho.protože je hodně chycená.

19. srpna 2012 v 07:46
Céčko
Teď ale bez legrace,
právě za ty zachráněné původní a originální detaily, např. ve štábní V3S, obrovský hlubokosklon majorovitc.

18. srpna 2012 v 09:54
Brdm 2
18. srpna 2012 v 07:34
Céčko
Jestli právě ta spousta práce starostí a několik let života, strávených s restaurací toho svého miláčka, není na tom ,,autoveteránství,, to ONO...
Samozřejmě, že v případě ,,autoparku,, pana majora to je o něčem jiném, to by amatersky nešlo. Vždyť jenom údržba psacích potřeb ve velitelské V3S zabere spousty práce. Pravidelné ostření tužek a dolévání lihu do fixů aby nevysychaly, to je spousta starostí ...
17. srpna 2012 v 18:48
Brdm 2
16. srpna 2012 v 08:18
kapitán
Tak jsem myslel, že by snad se usmálo štěstí a ve výběrovém řízení vyšel nějaký slušný uaz. Opět nic, asi se dalo málo. Nezbude nic jiného, než rozebrat stávajícího, začít vyvařovat a opravovat. Tak nebude mrtvo.

15. srpna 2012 v 17:58
Brdm 2
12. srpna 2012 v 22:08
Brdm 2
10. srpna 2012 v 20:43
majortc
Pozor Karásková se vdává

.
10. srpna 2012 v 20:30
majortc
Zajímavý odkaz. než na Saharu tak raději do Německa.
10. srpna 2012 v 10:20
Alter Hase
Líbí se nám vaše stránky velmi dobře. Možná se brzy navštívíte naši burzu a vojenské muzeum v Koblenz. Jen tak dál. Kontakt:
http://militaria-setkani.npage.eu/ nebo geschichtsverein(zav.)gmx.de
4. srpna 2012 v 20:18
majortc
Idealní by bylo jet za Bundeswer . Dodávka VW Transporter to by bylo luxusní řešení

Asi jsem už zpohodlněl. Ale s Praga V3s na Slovensko

.
A také peníze . Také jsem slyšel názor jako BRDM2 o pouti.