Diskuse na téma......:Ruská technika, stroje zbraně
Diskuse na téma......
23. dubna 2014 v 09:13
kapitán
Na internetu je několik článků k celkovému kompletu. Můj názor. Pokud poletí ozbrojený větroň nebo Z 37 proti větru a obsluha kompletu o něm bude vědět, tak bude úkol zachycení a zpracování informace na velmi dobré úrovni. Možná už nemám takový přehled, ale museli by spolupracovat RL dalekého dosahu s tímto zázrakem, aby byl cíl zachycen, připravila se raketa nebo jiný prostředek a pak zázrak vede na 30 km a spolupracuje s raketovým kompletem. Rychlost 1 M a více si nedokážu představit. Moje zkušenosti z RL,velitelského stanoviště rtpr a brigády jsou nedostačující.
23. dubna 2014 v 08:08
Céčko
Souhlasím a taky mám radost z českého výrobce - cca 30 až 50% z kupní ceny zůstává doma - opravdu tak moc i kdyby to armáda koupila ,,předražené,,. Samozřejmě je otázka, jaký v tom bude podíl výstroje Allan Bradley -Rockwell Industry, Siemens, atd.
Co mně ale zarazilo je uváděný dosah 30 km ... tak nevím určitě jde o pasivní radar a zdá se mi, že mašinu letící jenom 1M mít za 1,4 min (2M za 45 sec) po zachycení nad hlavou ... a to za cca 90 mil Kč ... tak tedy nevím ... třeba mně to někdo vysvětlí jak to je. My odkojenci pardubických letovodských přehledových KOMÁRů s dosahem 300 km až na ,,Ramštajn,, to asi vidíme blbě ...
23. dubna 2014 v 06:57
kapitán
Céčko, mám rozporuplný pocit. Možná to špatně chápu, ale mám pocit, že naše armáda v této podobě, vybavení a celkové vycvičenosti nemá smysl jako celek, natož kupování těchto zařízení. Na článku mi potěšilo, že je to od tuzemského výrobce a doufám, že českého vlastníka.
23. dubna 2014 v 06:50
Céčko
Téma dnešní aktuality PŠM:
Průzkumné radarové čidlo protivzdušné obrany RVR+VShorad s dosahem 30 km (?,!) - čtyři kusy pro Strakonice za 356 mil Kč ...
Tak kdo začne první ...?
16. dubna 2014 v 21:14
majortc
14. dubna 2014 v 18:50
Céčko
No právě že už od roku 1989 rosteme a v letošním roce ten růst má být tak prudký, že dokonce i pan majortc bude z něj profitovat prodejem za obzvláště tučný peníz!
14. dubna 2014 v 11:33
kapitán
Céčko, já jsem myslel, že to do naší vlasti přišlo již v roce 1989 a najednou mi berete iluze.
13. dubna 2014 v 08:02
Céčko
Nezoufej, v pátek prošla médii ,,optimistystická,, zpráva o očekávaném hospodářském růstu ČR v tomto roce. Takže máš naději, že velmi brzy, hned druhý den po tom, kdy se budou mít lidi lépe, plně nasyceni v teple svých nových domovů, bez obav o zítřek, ti začnou dávat ty očekávané nabídky ...

12. dubna 2014 v 19:24
majortc
zdravím všechny kamarády. Zkouším také prodat trochu techniky ale kupní síla obyvatelstva je asi pryč. Volají se jen trakturkáři nebo pitomci.
9. dubna 2014 v 14:55
Brdm 2
Kapitáne pozdě!!! Kastre rozřezaná a v tejdu to čeká i rám,takže jedině zdravej podvozek
9. dubna 2014 v 12:36
kapitán
Brdm v jakém je stavu a přibližná cena. Možno poslat informaci na můj email nebo kolega má
brachovic@seznam.cz
9. dubna 2014 v 12:07
brdm
Dneska už na ARA nikdo nic nechce-převládají traktůrkáři, aby dneska někdo něco kupoval na GO ara,tk to už musí bejt.Takže příští tejden jede stříbrnák Aro 243 do šmelce.Třeba za krásnej rám se lidem zdá moc 1000kč,takže jeho kvality zhodnotí soudruzi v Kovošrotu

9. dubna 2014 v 10:13
kapitán
Pro Večerníčka: Ta karoserie je pro jednoho známého, který staví Aro a nechce se mu jí celou vyvařovat, tak se zkouší ptát. Na rám se ho zeptám zda nemá zájem.
8. dubna 2014 v 21:22
Večerníček
Kapitáne, ještě loni jsem měl krásnou karoserii na M461 v KTS na Zdejcině. Nikdo ji nechtěl, pak jsem ji prodal za pár korun. Mám tam ještě perfektní rám. Taky ho nikdo nechce...
8. dubna 2014 v 13:29
brdm
Díl F k Rf10 slouží jako odrušovací filtr při provozu stanice v automabilu. Na větší výkon a obsluhu stanice nemá žádný vliv jinak pokud je to kompletní sada tak je cena asi v normálu
7. dubna 2014 v 19:59
specialista
zdravim,chcel by som sa vas skusenejsich opytat,repsektive poradit,planujem si zakupit autosadu rf-10,naco sluzi skrinka F?je dosah vecsi s pouzitim tej autosady,alebo je to iba preto aby sa rfka v aute lepsie obsluhovala?a hlavna vec,je cena 4500kc dobra cena?za odpoved vopred dakujem

7. dubna 2014 v 13:17
kapitán
Brdeme v tomto státě jsou poplatky v MCC to nejmenší. Zase se můžeme svobodně rozhodnout zda chceme platit nebo odejít do jiného klubu. Pro podnikatele jako je pan majortc je podle mě horší placení velké části úřednictva tohoto státu, která dbá, aby podnikatelé řádně odváděli daně, potom hygiena, silniční daň, dálniční známka, odvody za zaměstnance, uživit několik rodin cikánů a nemakačenků atd. První úvahy nové vlády se ubíraly směrem zdanit podnikatele a upravit směrem nahoru ceny benzínu. Jsem rád, že jsem stále zaměstnanec placený státem.
6. dubna 2014 v 08:23
Céčko
No už je mně jasné, proč to vagonování nemohl být major a spol. ...
5. dubna 2014 v 19:00
majortc
Testace , až druhý den jsem se dozvěděl , že pivo bylo zadarmo

.
Cena zatím na to nemyslím ale ,ale. uvidíme příště. Asi navrhnu testace zdarma.

5. dubna 2014 v 09:54
brdm
Kapitáne myslel jsem to,že ty poplatky za vše co vám MCC nabízí jsou řekněme lehce nemravné. Pochopím,že nečlen by měl platit,aby se zaplatil člen,ale ted nevím 250kč klubová testace pro člena,nová klubová za člena -1000kč,poplatek za ůčast na klubovém srazu,členský poplatek. Potom je mi už jasné,že pan Major pořád nadává,že nemá peníze na PHM a proto nemůže nikam jet

Poplatí tedy potřeby vysoké potřeby MCC a zbývá mu sedět na dvorku.Ale na druhou stranu dobré je to,že alspon nemáte povinné brigády
